eNieruchomosci.pl: strona główna - zarządzaj artykułami

Nieruchomości Mościcki





Dział: Artykuły01 06 2016

Idealna powierzchnia biurowa – jak ją zorganizować?

Dopracowana umowa najmu

Dobrze dopracowana umowa najmu to wynik pracy nie kilku dni, ale nawet kilkunastu tygodni. Liczą się nawet najmniejsze szczegóły. Minimalny okres najmu powierzchni biurowych to nierzadko pięć lat. Podpisanie takiego porozumienia wiąże się ponadto z wysokimi kosztami najmu. Dlatego warto przeanalizować wszystkie ewentualności i ryzyko.

Warto się zastanowić, czy lepiej nie byłoby skorzystać z pomocy kancelarii prawniczych specjalizujących się w tego typu umowach. Będzie to gwarancją spokoju na kilka lat.

Powierzchnia biura odpowiednio wykończona

Wynajem biura wiąże się z kosztem czynszu i opłatami eksploatacyjnymi. Korzystnie jest dodatkowo sprawdzić, czy wybrany przez nas budynek spełnia wymogi techniczne. Określenie lokal „pod klucz” nie jest jednoznaczne.

Zaletą wynajmowanej powierzchni biurowej jest, gdy nie wymaga ona już żadnych poprawek. Przykładowo wprowadzenie nowego okablowania, lub budowa ścianek działowych może wiązać się z dodatkowymi kosztami. Tych nie pokrywa wynajmujący.  A gwarantowane przez niego pieniądze na wykończenie powierzchni nie zawsze są wystarczające.

 

biuro

 

Powierzchnia biura taka jak potrzeby firmy

Wybór powierzchni biurowej nie jest oczywiście ograniczony tylko do jego lokalizacji. Warto przemyśleć, czy dany budynek można będzie zaadaptować na  przykład na open space. Liczy się też ilość pomieszczeń konferencyjnych.

Trzeba wziąć  pod uwagę najlepsze rozwiązania aranżacyjne. Przyda się nie tylko samodzielna ocena ogólnych możliwości budynku wynajmowanego. Dobrze jest w takich okolicznościach skorzystać z rad architektów.

Certyfikaty budynku – ekologia przynosi korzyści

Coraz większa liczba budynków zdobywa certyfikaty potwierdzające to, ile zużywać będą  wody, energii elektrycznej itp. Poza tym, taki dokument, to nierzadko również pewne zobowiązania obejmujące właściciela budynku. Musi on dbać o to, aby utrzymać odpowiedni poziom certyfikatu. Do tych popularniejszych zalicza się system BREEAM i LEED.

Dobra lokalizacja biura to lepszy dojazd i mniejszy czynsz

Zaletą dobrego biura jest, kiedy jest umiejscowione przy uwzględnieniu miejsca zamieszkania pracownika. A ten jest zadowolony, gdy nie dojeżdża zbyt długo do pracy, nie traci swojego cennego czasu na stanie w korkach. Sąsiedztwo arterii komunikacyjnych nie jest tu bez znaczenia. Opłaca się przeprowadzić w tym celu wcześniejszą analizę adresów zamieszkania pracowników firmy.

Nie zawsze decyzja o wyborze biura, które znajduje się w centrum jest dobra. Wiąże się to zwykle z większym czynszem, podatkiem od nieruchomości i opłatami np. za parkingi. Przy wyborze lokalizacji dobrze mieć na uwadze to, gdzie znajdują się budynki kontrahentów.

Dowiedz się więcej na stronie internetowej: http://www.officemap.pl/

RSS jest to standard przesyłania nagłówków informacji.
Nagłówki te mogą być odczytwane przez specjalne programy - czytniki RSS. Ich listę oraz katalog zasobów RSS można znaleźć na tej stronie: http://rss.mrok.org.

Dzięki temu najnowsze informacje trafiają do Ciebie od razu, bez potrzeby przeglądania poszczególnych stron www.

Więcej o RSS możesz się dowiedzieć tu:
Nasze kanały RSS | więcej o RSS >>

wszystkie działy

Artykuły
Kredyty
Dla pośrednika
Wzory umów
Prawo
Nowości
Budowa domu
Rynek pierwotny - zdjęcia z budowy






    << Powrót

| o nas | współpraca | reklama | kontakt | polityka prywatności | mapa serwisu | poleć nas | dodaj do ulubionych | zgłoś błąd | pomoc |

© Copyrights 2003-2019 Germino


nieruchomości - mieszkania - domy - działki - agencje nieruchomości - kredyty mieszkaniowe